Dziecko

Wakacje nad polskim morzem z dziećmi – Gąski

Lipiec 12, 2015

I po naszych wakacjach, oczywiście minęły za szybko.  Spędziliśmy cudowny czas z PatuLovą rodzinką. I jak się okazało wakacje nad polskim morzem z dziećmi mogą być bardzo ciekawe.

Byliśmy w malutkiej nadmorskiej miejscowości – Gąskach. Myślę, że w przypadku wakacji z dziećmi był to dobry wybór i było więcej plusów niż minusów. Oczywiście jeśli tylko pogoda nam nie dopisywała, musieliśmy szukać atrakcji gdzie indziej. Jednak fakt, że na plażę wychodziliśmy bezpośrednio z naszego ośrodka, był dla nas najistotniejszy. Dzięki czemu zabieraliśmy ze sobą wszystkie plażowe gadżety i nie musieliśmy ich tachać przez całe miasto, a jeśli czegoś zapomnieliśmy mogliśmy szybko wrócić do domku. Na plaży były głównie tylko osoby z naszego ośrodka, więc nie było tłoczno. Małe miejscowości mają też jeszcze inny wielki plus, nie ma tam gdzie wydawać pieniędzy:). Oczywiście było kilka kramów z chińskimi pamiątkami i restauracji. Największym minusem moim zdaniem okazała się kiepska infrastruktura, brak jakichkolwiek chodników, był dosyć uciążliwy. A czym mnie Gąski zaskoczyły najbardziej? Oczywiście na plus. Kawiarenką Wakacyjną, gdzie mogłam napić się mrożonej kawy z mlekiem sojowym (niestety Antek wciąż ma skazę). Oczywiście w dużych miastach jest to już standardem, jednak w kawiarniach w Mielnie patrzyli na mnie jak na kapryszącą panienkę. A tu proszę, małe Gąski i się znalazło mleko sojowe:). Wakacyjna okazała się również idealnym miejscem do wypoczynku i w pełni zadowalała moje poczucie estetyki!!

Następną ważną sprawą przy tak licznej ekipie było jej wyżywienie. I raz udało nam się nawet coś ugotować, powiem   szczerze, że miałam w tym niewielki udział:). Chodziliśmy jednak na obiady. I naprawdę byłam wielokrotnie zaskoczona, że wszystkie restauracje były przygotowane na wizyty rodzin z dziećmi. I nikt krzywo nie patrzył na nasze krzyczące, rozsypujące w koło jedzenie brzdące. Czasami nawet się dziwiłam, że nikt nie chciał nas wyprosić.                A robiliśmy naprawdę niezły harmider. Idealnie dostosowana dla rodzin z dziećmi była restauracja Al Mare w Sarbinowie. Był kącik do zabaw dla starszych dzieci. Dla maluszków przewijak, na którym były nawet pampersy i ustronne, wygodne miejsce do karmienia. I co również było dla nas istotne, więcej niż jedno krzesełko do karmienia, dzięki czemu chłopaki mogli jeść równolegle, a nie jeden po drugim. I co ważne dania także były pyszne i oryginalnie podane.

A jeśli Wasi mężczyźni lubią dużo zjeść, a Wasze dzieci kapryszą, a nie macie wykupionego jedzenia, możecie wstąpić na obiad w stylu stołu szwedzkiego do hotelu. Większość hoteli ma w swojej ofercie możliwość wykupienia posiłku dla osób niebędących gośćmi hotelowymi. Cena takiego obiadu wynosi od 30 do 40 zł (małe dzieci oczywiście nie płacą), a można jeść i jeść:).

Podobnie jest również w przypadku basenów. W czasie brzydkiej pogody nadmorskie baseny są oblegane. Jeśli nie przeszkadza Wam brak zjeżdżalni, polecam baseny przy hotelach. Jest tam naprawdę o wiele spokojniej i może być również taniej. Nam udało znaleźć basen hotelowy, gdzie zapłaciliśmy po prostu 15 zł za wejście i mogliśmy przebywać na nim tak długo jak chcieliśmy, w porównaniu tyle kosztowała godzina w aquaparku. W tym czasie na basenie oprócz nas było jeszcze kilka osób.

Zapraszam Was na fotorelacje z naszych wakacji:)

page

• Reply Kasia Szreder, HaloMisiu Lipiec 13, 2015 at 5:42 pm

Jaka wesoła fotorelacja 🙂 Zdjęcia „kokonów” najlepsze 🙂

• Reply mamysprawy Lipiec 14, 2015 at 1:04 pm

i tak właśnie spędziliśmy te wakacje, na wesoło:) a czy chodzi Ci o zamotanych tatusiów? Nie wiem czy widać, ale we dwójke dumnie zamotani paradowali po plaży

• Reply domki nad morzem balfala Maj 5, 2016 at 7:21 am

Infrastruktura nad polskim morzem zdecydowanie się poprawia z roku na rok. W knajpach standardem staje się fotelik do karmienia, czy miejsce do zabawy. I tak być powinno. Sama prowadzę ośrodek wypoczynkowy. Już dawno minęły czasy, gdzie klient zadowoli się wysiedzianą kanapą i niewygodnym łóżkiem. Jeśli chcemy, żeby Goście do nas przyjeżdżali musimy zwracać uwagę na standard, wyposażenie, estetykę przestrzeni i komfort wypoczynku naszych gości. Polskę zwiedzam dopiero po sezonie, ale muszę powiedzieć, że podobne tendencje obserwuję wszędzie, dokąd jadę. Zresztą, coś musi w tym być, skoro Polska uplasowała się w tym roku na piątym miejscu najchętniej odwiedzanych krajów świata. Oby tak dalej!

• Reply Joanna Lipiec 27, 2016 at 10:59 am

Bardzo ładne zdjęcia 🙂 Widać że maluchy były bardzo szczęśliwe 🙂

• Reply Anomka Październik 10, 2016 at 12:04 pm

Widać, że dzieciaki miały dużo frajdy 🙂 byłam raz w Gąskach, urokliwe miejsce. No, ale jak to się mówi nie ważne gdzie, ale z kim – pierwsza wizyta dzieci nad morzem zawsze zapada w pamięci 🙂

• Reply Kamila Październik 24, 2016 at 9:46 am

Po zdjęciach widać, że wyjazd się udał:)

• Reply Domszafran Listopad 3, 2016 at 12:44 pm

Ale słodziaki! Cudne masz dzieci 🙂 W naszej rodzince coroczny wyjazd nad polskie morze to już tradycja 🙂 Niestety z dzieciakami już nie j

• Reply Domszafran Listopad 3, 2016 at 12:45 pm

nie jest tak kolorowo 😉 Zwłaszcza z moimi łobuzami. (ucięło mi wcześniejszy komentarz)

• Reply Wiktoria Listopad 28, 2016 at 9:11 pm

Jak wakacje nad morzem, to bardzo polecam Rewa i Willa Bursztynowa. Idealnie!

• Reply Goga Maj 21, 2017 at 10:44 am

My w tym roku wybieramy się nad morze, choć trochę mnie przerażają te tłumy turystów. Zwłaszcza że moja córka jest strasznie energiczna i wszędzie jej pełno… Znasz może taką opaskę http://www.siband.pl/ ? Ciekawa jestem, czy ktoś z was jej używał. Zapisuje się na niej np. nr telefonu i zakłada na rękę dziecka, w razie gdyby się zgubiło, to taka opaska jest na wagę złota.

• Reply Ela Kawa Czerwiec 6, 2017 at 5:41 pm

Ciekawy wpis, w tym roku mamy zamiar wybrać się z dziećmi nad nasze piękne morze, parę dobrych lat już nas tam nie było, także czas najwyższy. Twój wpis tylko utwierdza Nas w tej kwesti.

• Reply Stanisław Lipiec 25, 2017 at 1:51 pm

W stu procentach się zgadzam 😀 Też ostatnio byłem na wakacjach z rodziną nad polskim morzem w ośrodku http://soleo-rewal.pl/ . Polecam gorąco na prawdę było super!! Żona wypoczęta dzieciaki zadowolone.

• Reply Antek Lalik Październik 16, 2017 at 1:25 pm

Idealny wpis, bo akurat wybieramy się za tydzień nad morze. Co roku jest super, ja nie wiem co tyle ludzi się czepia polskiego morza 😉 Pozdrawiam!